16 відгуків
emoji-quarantineМагазин тимчасово не працює. Все буде Україна!
Широкоформатний друк у Харкові
+380 (63) 495-39-30
+380 (57) 755-79-41

Друк афіш

  • Немає в наявності

від 4 грн

Замовлення тільки за телефоном

+380 (63) 495-39-30
  • +380 (57) 755-79-41
Друк афіш
Друк афішНемає в наявності
від 4 грн
+380 (63) 495-39-30
  • +380 (57) 755-79-41

Опис

РПП "Технологія" пропонує послуги якісного друку афіш в Харкові.

Виготовлення якісних плакатів і афіш дуже затребуване. Вони дуже затребувані, так як дуже ефективні серед цільової аудиторії і крім цього дуже популярні серед різного роду рекламодавців. Саме тому часто друкують агітаційні плакати під час виборів або ж у різних соціальних цілях і акціях. Наша друкарня займається друком афіш на високоякісному обладнанні, що дозволяє гарантувати певну якість готової продукції.

Що стосується саме Дизайну афіші, то краще довіритися фахівцям, так як друк афіш потрібно виконувати з правильно підготовленим макетом.

Здавна вважалося, що афіша – це один з найбільш привабливих видів реклами. Але і в наші дні він залишається актуальним видом. Афіші бувають внутрішні і зовнішні. Головна мета її оповістити про яку-небудь подію, виставці або будь-якому іншому шоу. Головне завдання виглядати настільки спокусливо, щоб хотілося прийти на той чи інший концерт. "Технологія" готова розробити різної складності афішу: від простого двоколірного, до самого складного в дизайні плаката. Формат афіші може бути різним.

Головне в дизайні афіші – це великий читається, а головне розуміється текст, чіткі зображення. У змісті найчастіше зазначено назву заходу, що проводиться, час його проведення, адреса, місце і головне телефони кас, де можна придбати квиток.

Залежно від місця розміщення афіші, у них свої вимоги. Так для внутрішнього (внутрішнє) афіші, дуже високі вимоги до якості. Для зовнішньої (вуличної) – головною метою є стійкість фарб, зносостійкість і якість матеріалів. Термін служби такої реклами відносно невеликий, але іноді є можливість виготовити її на довговічних матеріалах, таких як, самоклеюча плівка або зносостійка папір. РПП «Технологія» пропонує оптимальні рішення у виборі матеріалів і фарби. Вибір залежить виключно від місця розташування і цільової аудиторії, на яку буде спрямована реклама. Афіша – це передусім реклама, яка несе інформацію, а отже при вдалому її розташуванні, де її буде бачити і водій, і пішохід, можна отримати максимальний прибуток з такої реклами. Що стосується інтер'єрних афіш, то вони частіше спрямовані не на всіх, а на певну аудиторію.

Розрізняються два види афіш: перший вид – це складові, другий – прості. Складові, зроблені з декількох аркушів, частіше з чотирьох або шести. Формат таких афіш коливається від А3 до А0, але іноді і ще більше. Так афіші між собою розрізняються за способами друку. Так, найшвидший спосіб – це цифровий друк. Вона ідеально підходить, якщо у вас невеликий тираж, а рівень поліграфії вам потрібен дуже високий.

Залежно від мети афіші, вона може бути чорно-білою, кольоровий. Що стосується дозволу, той воно коливається від 720dpi, до 1440dpi. Перший дозвіл частіше використовується для зовнішньої реклами, які люди переглядають мигцем. Друге ж ідеально підходить для більш детального розгляду, наприклад у приміщеннях.

Характеристики

Користувацькі характеристики
Афіша А0від 48 грн/шт
Афіша А1від 24 грн/шт
Афіша А2від 12 грн/шт

Інформація для замовлення

  • Ціна: від 4 грн

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner